Είσοδος Χρηστών

Διαδραστικά Βιβλία

Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας

Υπουργείο Παιδείας

Σχολικά Νέα

Πολιτιστικές

Easter Bazaar ΣΤ2

Πραγματοποιήθηκε το Εaster bazaar από το τμήμα ΣΤ 2 της Έκτης τάξης με χειροποίητα χαριτωμένα λαγουδάκια ! (μέρος των εσόδων θα διατεθεί σε συσσίτια απόρων της ενορίας)

ΜΠΡΑΒΟ σε όλα τα παιδιά για τον ζήλο και την δημιουργικότητά τους!

ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ & ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ από Miss Clairy!

 

Διδάσκοντας για το Ολοκαύτωμα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΘΕΜΑ: «Εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος - 27 Ιανουαρίου τ.έ

Στην 20η Σύνοδο της Μόνιμης Διάσκεψης των Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης που πραγματοποιήθηκε στις 15-17 Οκτωβρίου 2000 στην Κρακοβία, υιοθετήθηκε η πρόταση για τη θεσμοθέτηση Ημέρας για τη Μνήμη του Ολοκαυτώματος και την πρόληψη των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας στα σχολεία (άρθρο 9 της Διακήρυξης των Υπουργών Παιδείας). Η Ελληνική Βουλή με το νόμο 3218/2004 (ΦΕΚ Α’ 12) καθιέρωσε την 27η Ιανουαρίου ως ημέρα μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται οι σχολικές μονάδες την Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020 να αφιερώσουν δύο (2) διδακτικές ώρες σε εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την προαναφερόμενη Ημέρα Μνήμης.

                                                                                                                                                                                                    Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

                                                                                                                                                                                               ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

 

Διδάσκοντας για το Ολοκαύτωμα - 3η συνεχή χρονιά

Η εργασία βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος: https://www.jewishmuseum.gr/category/i-gonia-ton-ekpaideytikon/mathitikes-ergasies/

Υλοποίηση του προγράμματος Crocus (Εκπαιδευτικός Οργανισμός Ιρλανδίας για το Ολοκαύτωμα) στη ΣΤ΄ τάξη

Ανάγνωση του βιβλίου «Αστεράκι μου...» της Ζωής Γεροστάθη στη Γ1΄ τάξη

Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης ζωγραφίζουν για το  Ολοκαύτωμα

Η κ. Λίνα Λευή-Σαμπεθάι, απόγονος ομήρων & μέλος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Βόλου,  αφηγείται στη ΣΤ΄ τάξη την ιστορία των γονιών της, «Από την Κέρκυρα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης...», 27/1/2020                                                                                                                            

«Δε μισώ, αλλά δεν ξεχνώ...»

Ματθίλδη Μιζάν-Λευή

Για να ενισχύσουμε τις αναμνήσεις μας χρειάζεται να σκεφτόμαστε και να πράττουμε. Όταν σκεφτόμαστε σχετικά με το τι έχουμε διαβάσει ή μάθει αυτά γίνονται μέρος της μνήμης.

27η Ιανουαρίου - Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος.

Γενοκτονία – Ολοκαύτωμα

Η γενοκτονία είναι ο μερικός ή ολικός αφανισμός μιας φυλετικής, εθνικής ή θρησκευτικής ομάδας.

Το Ολοκαύτωμα ήταν μια πρωτοφανής γενοκτονία με στόχο να αφανίσει τους Εβραίους της Ευρώπης και όλα τα ίχνη της ιστορίας, της μνήμης και του  πολιτισμού τους.

 

Μια ματιά στην Ιστορία…

Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων Εβραίων ζούσε σε χώρες που βρίσκονταν κάτω από την κατοχή ή την επιρροή της Ναζιστικής Γερμανίας (το Τρίτο Ράιχ) κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.

Μέχρι το 1945, οι Γερμανοί και οι συνεργάτες τους είχαν πλέον δολοφονήσει τα δύο τρίτα των Εβραίων της Ευρώπης. Επίσης θύματα του ναζιστικού ρατσισμού ήταν:200.000 Ρομά (Τσιγγάνοι),  200.000 άτομα με νοητικές και φυσικές αναπηρίες, κυρίως γερμανικής καταγωγής που ζούσαν σε άσυλα.

Οι επιζήσαντες...

Μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρχαν εκατομμύρια άνθρωποι οι οποίοι επέζησαν του πολέμου και των ναζιστικών στρατοπέδων. Πολλοί από αυτούς αποκαλούνταν Εκτοπισθέντες. Αυτοί φιλοξενήθηκαν σε στρατόπεδα Εκτοπισθέντων Ατόμων μέχρι να επαναπατριστούν στις πατρίδες τους. Οι Εβραίοι επιζήσαντες είχαν χάσει τα σπίτια τους και όλα ή τα περισσότερα μέλη των οικογενειών τους είχαν σκοτωθεί. Δεν είχαν πουθενά και σε κανέναν να πάνε. Έφτιαξαν νέα σπίτια σε νέα εδάφη.

Οι Εβραίοι του Βόλου

Κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο πολέμησαν στο μέτωπο 71 Εβραίοι του Βόλου. Σκοτώθηκε στο πεδίο της μάχης ένας ενώ άλλοι δύο έμειναν ανάπηροι.

Τον Απρίλιο του 1941  η πόλη του Βόλου πέρασε στα χέρια των Ιταλών. Οι Εβραίοι δεν αντιμετώπισαν άμεσο κίνδυνο.

Τον Σεπτέμβριο του 1943 ο Βόλος βρέθηκε υπό την κατοχή των Γερμανών. Τα πρώτα αντιεβραϊκά μέτρα εκδηλώθηκαν τον Οκτώβριο του 1943. Στις 25 Μαρτίου του 1944 συνελήφθησαν και στάλθηκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Εξοντώθηκαν 155 Εβραίοι. Χάρις στις προσπάθειες του αρχιραβίνου Πεσσάχ, του μητροπολίτη Ιωακείμ και του ΕΑΜ  φυγαδεύτηκαν αρκετοί Εβραίοι στο Πήλιο και σώθηκαν από το Ολοκαύτωμα.

 Η Ισραηλιτική Κοινότητα Βόλου

Από τον Β΄ αιώνα π.Χ. Εβραίοι ζούσαν στην αρχαία Δημητριάδα. Τον Α΄ αιώνα π.Χ. εμφανίζεται η παρουσία των Εβραίων στον Αλμυρό.Επιτύμβιες εβραϊκές επιγραφές της περιόδου 325-641 μ.Χ. στις Φθιώτιδες Θήβαις (Ν. Αγχίαλος) μαρτυρούν την ύπαρξη οργανωμένης εβραϊκής παροικίας με Συναγωγή.

Την περίοδο της τουρκοκρατίας ιστορικοί και περιηγητές περιγράφουν τη ζωή των Εβραίων, γύρω από το τουρκικό κάστρο.

Το 1881, όταν ο Βόλος απελευθερώθηκε από την τουρκοκρατία, η Εβραϊκή Κοινότητα ήταν συγκροτημένη. Τα μέλη της συμμετείχαν ενεργά στην κοινωνική, εμπορική και οικονομική ζωή της πόλης.

                                                  

Εργασίες μαθητών/τριών

Άκουσες μια αφήγηση ζωής από την κ. Λίνα Λευή-Σαμπεθάι, απόγονος ομήρων & μέλος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Βόλου. Γράψε τις σκέψεις και τα συναισθήματα σου. Μπορείς να γράψεις και το δικό σου ποίημα και ένα μήνυμα για το Ολοκαύτωμα.

«Εβραία δεν είμαι. Το Ολοκαύτωμα δεν το έχω ζήσει, αλλά μετά την αφήγηση και το ποίημα της κυρίας Λίνας Λευή-Σαμπεθάι ένιωσα πως βρισκόμουν εκεί. Εύχομαι αυτό που έζησαν οι Εβραίοι του Ολοκαυτώματος να μείνει στη μνήμη όλων μας, ώστε να μην επαναληφθεί αυτό το πράγμα. ΕΙΡΗΝΗ σε όλους».    Έλενα                                                                                                                 

«Όταν άκουσα αυτή την ιστορία ένιωσα λύπη και στενοχώρια γι’ αυτούς που σκοτώθηκαν. Λέμε ΟΧΙ στον ρατσισμό». Στέλλα

«Όταν άκουσα αυτήν την αφήγηση ένιωσα θυμό, γιατί είναι πολύ άσχημο να βασανίζεις κάποιον. Τώρα ξέρω τι σημαίνει το Ολοκαύτωμα των Εβραίων».       Άννα

«Λυπάμαι πολύ για τους ανθρώπους που βασανίστηκαν, θανατώθηκαν και κάηκαν μέσα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. ΟΧΙ στη διάκριση».        Αναστάσιος

«Πέρασαν περίπου 80 χρόνια και ακόμα υπάρχουν ματωμένες ψυχές».         Όλγα

«Ελπίζω να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον».           Θεόφιλος

«ΟΧΙ στην επανάληψη του Ολοκαυτώματος».     Φώτης

«Παγκόσμια ΕΙΡΗΝΗ και ΟΧΙ πόλεμος. Κάτω ο ρατσισμός».     Νίκος

«Παρόλο που δεν είμαι Εβραίος με την αφήγηση της κ. Λίνας ένιωσα λύπη αλλά και φρίκη από τις πραγματικές μαρτυρίες. Ένιωσα ακόμα πως είμαι συγγενής των Εβραίων».

«Η αφήγηση που παρακολούθησα με εντυπωσίασε και με άγγιξε ψυχικά. Λυπάμαι πολύ για τα κορμιά που κάηκαν και τις ψυχές που αφανίστηκαν».       Δέσποινα

«Το ότι σκοτώθηκαν 6.000.000 άτομα είναι πολύ θλιβερό. Πιστεύω ότι ήταν άδικο να σκοτωθούν τόσα άτομα. Όταν η κυρία Λίνα μας μιλούσε για την ιστορία της μητέρας της, συγκινήθηκα και σκεφτόμουν πως θα ένιωθαν οι άνθρωποι πριν τους σκοτώσουν».         Γιάννης

«Οι τραγικές αυτές ιστορίες που μας αφηγήθηκε η κ. Λίνα Λευή-Σαμπεθάι μου προκάλεσαν θλίψη. Πραγματικά την ευχαριστώ πολύ για τις επιπλέον γνώσεις που μου πρόσφερε για το Ολοκαύτωμα των Εβραίων. ΟΧΙ στην ξενοφοβία».      Ζωή

 

Λύπη, θυμό

μα, τι να κάνω ‘γω

με τούτη την αγανάκτηση

τον τρόμο, τον θυμό;

Για την αντιμετώπιση

όχι δεν ξεχνάμε.      Άγγελος

 

Ελπίζω μια μέρα να ζούμε ειρηνικά

γέροι, νέοι και παιδιά όλοι μαζί

άσχετα από θρησκεία και καταγωγή.     Φίλιππος

 

Τα μάτια μου βουρκώσανε

τ’ αυτιά μου συγκλονίστηκαν

πώς μπόρεσαν, πώς μπόρεσαν

με φρίκη να σκοτώσουν.

Όχι εγώ όμως δεν μισώ

ΕΚΕΙΝΟΣ θα τους κρίνει.

Ποτέ μου όμως δεν ξεχνώ

τι έκαναν εκείνοι.    Βασιλική

 

Το Ολοκαύτωμα στη Γ1΄ τάξη

Ανάγνωση του βιβλίου «Αστεράκι μου» της Ζωής Γεροστάθη

«Πώς να μιλήσεις στα παιδιά για το ολοκαύτωμα. Πώς να βάλεις στην παιδική ψυχή τόσο τρόμο και παραλογισμό; Δεν μπορεί, θα υπάρχει τρόπος σκέφτηκα και ένα κουτί γεμάτο χάρτινα αστέρια ήρθε να με βγάλει από την δύσκολη θέση. Ένα κουτί γεμάτο χάρτινα παιδικά αστεράκια και ένα ριγέ φόρεμα γίνονται η αιτία για να βγάλει απ’ την ψυχή της η προγιαγιά της μικρής Ρεβέκκας τον τρόμο και τον παραλογισμό που έζησε στα χρόνια της κατοχής. Τα αγαπημένα χάρτινα αστεράκια που με τόση χαρά μάζευε σαν έπαθλο η φίλη της εγγονής της, κάθε φορά που την επαινούσαν, της έφεραν στη μνήμη εικόνες που είχαν κρυφτεί στα βάθη του μυαλού της και μεταμορφώθηκαν σε λέξεις. Λέξεις που γνώρισαν στις δύο φίλες ένα κομμάτι της ιστορίας που όλοι θέλουμε να μην επαναληφθεί ποτέ.»

Συμπλήρωση φύλλου εργασίας

 

 

6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ

 Διδάσκοντας για το Ολοκαύτωμα στις τάξεις: Γ1΄ & ΣΤ΄

Διευθύντρια Σχολείου: Ξανθοπούλου Αγάπη

Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος & δράσεων: Τσιμπλούλης Γεράσιμος

Συμμετοχή-αρωγή εκπαιδευτικών στην υλοποίηση του προγράμματος & των δράσεων: Κανελλόπουλος Αναστάσιος & Παυλίδου Βάγια

Πηγές

Crocus - Εκπαιδευτικός φάκελος  (Εκπαιδευτικός Οργανισμός Ιρλανδίας για το Ολοκαύτωμα)

«Αστεράκι μου...» της Ζωής Γεροστάθη από τις εκδόσεις iWrite

Ισραηλιτική Κοινότητα Βόλου - http://jcvolos.gr/

Προφορική μαρτυρία της κ. Λίνα Λευή-Σαμπεθάι

Η Τέχνη πάει... στο Σχολείο

Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας υλοποίησε το πρόγραμμα «Η Τέχνη πάει... στο Σχολείο».

Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές/τριες να γνωρίζουν είδη τέχνης και να συνομιλήσουν με τους δημιουργούς.

Στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου για μια βδομάδα ο/η καλλιτέχνης παρουσίασε έργα του/της.

Επίσης οι καλλιτέχνες επέλεξαν μία ημέρα, όπου επισκέφτηκαν το Σχολείο μας και να συναντήθηκαν με τους/τις μαθητές/τριες και μίλησαν για το έργο τους.

Κατά σειρά παρουσίασης στο πρόγραμμα συμμετείχαν: Ηριδανός Κεφάλας (26 έως 29 Μαρτίου), Τζένη Παναγιωτίδου (1 έως 5 Απριλίου), Κερασία Κολίτσα (8 έως 12 Απριλίου) και Βλάχος Γεώργιος μαζί με τον μαθητή της ΣΤ2΄ Βασίλη Πλιάκα και τη μαθήτρια της Δ2΄ Πλιάκα Λευκής (15 έως 19 Απριλίου 2019).

Οι μαθητές/τριες της ΣΤ2΄ τάξης με την κ. Τζένη Παναγιωτίδου δημιούργησαν πασχαλινές λαμπάδες και τις δώρισαν στο πασχαλινό bazaar της ΕΛΕΠΑΠ.

Επίσκεψη της Ε΄ τάξης στο Φεστιβάλ παιδικού και εφηβικού βιβλίου

Στις 27 Απριλίου 2018 οι μαθητές της Ε΄ τάξης επισκέφθηκαν το 3ο Φεστιβάλ παιδικού και εφηβικού βιβλίου. Το παιδικό βιβλίο καλλιεργεί το αξιακό σύστημα και την αισθητική ανάπτυξη των παιδιών.

Πάμε θέατρο...

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ παρακολούθησαν τη Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018 τη θεατρική παράσταση "Ο Αρχοντοχωριάτης" από την Πειραματική Σκηνή της Ν. Ιωνίας, στο Πολιτιστικό Κέντρο της Ν. Ιωνίας Βόλου.

Ο Αρχοντοχωριάτης γράφτηκε το 1670 κατόπιν παραγγελίας του Λουδοβίκου ΙΔ και χαρακτηρίζεται από τον ίδιο το συγγραφέα ως κωμωδία-μπαλέτο. Πρόκειται για ένα είδος ψυχαγωγίας που ανθούσε ιδιαίτερα στην αυλή του Λουδοβίκου ΙΔ ένα κράμα λόγου, μουσικής, τραγουδιών και χορού στο οποίο συνήθως συμμετείχαν ο βασιλιάς και οι αυλικοί του. Σε αυτό το μιούζικαλ της εποχής του, ο Μολιέρος προχωρεί σε μία καυστική σάτιρα του νεοπλουτισμού και της αστικής τάξης που προσπαθεί να μιμηθεί την υψηλή κοινωνία μαϊμουδίζοντας τρόπους, συνήθειες, συμπεριφορές που φτάνουν στα όρια του γελοίου. Στον Αρχοντοχωριάτη, ο σημερινός θεατής, μπορεί εύκολα να αναγνωρίσει πολλά ομοιότυπα της σύγχρονης κοινωνίας αλλά και να βρει αναλογίες με την εποχή μας, μέσα από τη σάτιρα που παραμένει αναλλοίωτη. Στον Αρχοντοχωριάτη έργο που πρωτοανέβηκε στην σκηνή τον Οκτώβριο του 1670 παρουσιάζει ο Μολιέρος ένα θέμα διαχρονικό, την ανθρώπινη ματαιοδοξία.

Το έργο παρουσιάζεται σε διασκευή και σκηνοθεσία Δημήτρη Πανταζή, σκηνικά Μαρία Ζαχαριά, κοστούμια Βασιλική Μπέλιου, μουσική Γρηγόρη Σουλτάνη, φωτισμούς Δημήτρη Δημητριάδη, φωτογραφίες Αλκιβιάδη Μαρούγκα.
Τους ρόλους ερμηνεύουν οι : Ελευθερία Νικολίδου, Στράτος Μεγκές, Ζωή Τσιάμη, Σπύρος Χαλκιάς, Δημήτρης Πανταζής.
 
 

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες για το Ολοκαύτωμα

Τη Διεθνή Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος τίμησαν οι μαθητές/τριες της Ε' & Στ' τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Ιωνίας, την Τετάρτη 30/1/2018. Στην αρχή έγινε μία σύντομη παρουσίαση, ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά και στο τέλος σχολίασαν φωτογραφίες και συμπλήρωσαν την ακροστιχίδα "ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ".

Οι ναζί Γερμανοί σκότωσαν τους Εβραίους όχι γιατί έκαναν κάτι εναντίον τους, αλλά απλώς και μόνο γιατί ήταν Εβραίοι. Γιατί ήταν διαφορετικοί.

Το 1933, ο εβραϊκός πληθυσμός της Ευρώπης αριθμούσε πάνω από εννέα εκατομμύρια. Μέχρι το 1945, οι Γερμανοί και οι συνεργάτες τους είχαν πλέον δολοφονήσει τα δύο τρίτα των Εβραίων της Ευρώπης. Ανάμεσα στα θύματα του ναζιστικού ρατσισμού ήταν και 200.000 Ρομά (Τσιγγάνοι). Επίσης 200.000 άτομα κυρίως γερμανικής καταγωγής με νοητικές και φυσικές αναπηρίες, που ζούσαν σε άσυλα, θανατώθηκαν με το  «Πρόγραμμα Ευθανασία».

Οι Εβραίοι του Βόλου

Κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου πολέμησαν στο μέτωπο 71 Εβραίοι του Βόλου. Σκοτώθηκε στο πεδίο της μάχης ένας ενώ άλλοι δύο έμειναν ανάπηροι. Τον Απρίλιο του 1941 με τη συνθηκολόγηση της Ελλάδας, η πόλη πέρασε στα χέρια των Ιταλών. Οι Εβραίοι δεν αντιμετώπισαν άμεσο κίνδυνο.

Η κατάσταση άλλαξε δραματικά τον Σεπτέμβριο του 1943, όταν ο Βόλος βρέθηκε υπό την κατοχή των Γερμανών. Τα πρώτα αντιεβραϊκά μέτρα των Γερμανών εκδηλώθηκαν τον Οκτώβριο του 1943. Στις 25 Μαρτίου του 1944 συνελήφθησαν και στάλθηκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Εξοντώθηκαν 155 Εβραίοι.

Χάρις στις προσπάθειες του αρχιραβίνου Πεσσάχ, του μητροπολίτη Ιωακείμ και του ΕΑΜ και του Γερμανού Πρόξενου φυγαδεύτηκαν αρκετοί Εβραίοι στο Πήλιο και σώθηκαν από το Ολοκαύτωμα.

 

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

afisa chris 2017

Την Παρασκευή  22/12/ 2017 έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας η Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Η ΣΤ΄1 παρουσίασε το θεατρικό «Τα Χριστούγεννα της γιαγιάς Δωροθέας». Απόσπασμα του έργου:

- Πες μας γιαγιά για τα Χριστούγεννα τότε που ήσουνα παιδί.

- Παιδιά μου, τα δικά μου παιδικά Χριστούγεννα δεν είχαν λαμπιόνια και χρυσόσκονη. Δεν είχαν δώρα σε μεγάλα κουτιά με φαντεζί κορδέλες. Είχαν αγάπη, χαμόγελα και ξεχωριστές μυρωδιές…

- Μυρωδιές;

- Ναι, μυρωδιές που είναι ριζωμένες στη μνήμη μου. Τα κατώγια μοσχοβολούσαν. Μήλα σε δίχτυα κρεμασμένα από τις περαστές. Κυδώνια, πορτοκάλια και μανταρίνια στα πανέρια. Στη σάλα οι πιατέλες με τους κουραμπιέδες, τα φοινίκια και τους μπακλαβάδες. Γλυκά σπιτικά φτιαγμένα με αγνά υλικά, περίμεναν να γλυκάνουν μικρούς και μεγάλους.Δεν έβλεπα την ώρα να κλείσουν τα σχολεία για να ‘χω χρόνο να βάλω κι εγώ ένα χεράκι στις δουλειές του σπιτιού…

 

Έπαιξαν με σειρά εμφάνισης:

Γιαγιά Δωροθέα: Επιφανείου Γλυκερία-Μαρία

Εγγονή: Σούρα Νίκη-Ειρήνη

Παιδιά: Αποστολακόπουλος-Φούσκης Γιάννης, Αποστολακόπουλος –Φούσκης Στέλιος, Καλόγηρος Βασίλης

Αφηγητές: Αποστολακόπουλος-Φούσκης Γιάννης, Αποστολακόπουλος –Φούσκης Στέλιος, Κουθουρίδου Άννα-Ρόουζ, Σιάρρα Ασπασία

Μαριώ: Καρανίκα Φωτεινή & Τσούτσα Μαρία

Μητριά: Κωστοπούλου Έλενα

Μυλωνάς: Καλόγηρος Βασίλης

Καλικάντζαροι: Αλεξίου Ερίνα, Ανδρεόγλου Αλέξης, Καμινάρη Κερασία- Μαρία, Καρακοντάκη Κατερίνα, Κατσιλούλης Δημοσθένης, Σαργαντάνης Κωνσταντίνος

Κείμενα: Γεράσιμος Τσιμπλούλης, δάσκαλος της ΣΤ΄1 τάξης

Χορωδία: Κατερίνα Παπαβασιλείου, μουσικός του Σχολείου

Ζωγραφική σκηνικών: Τσαραμπουλίδου Μαρία, Καλών Τεχνών.

Παρουσίαση βιβλίου: «Το τέταρτο αλογάκι»

Την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017 παρουσιάστηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας το βιβλίο του συγγραφέα Δ. Λεϊμονή, με τίτλο «Το τέταρτο αλογάκι». Μαθητές και  μαθήτριες της Ε΄ και ΣT΄ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν δραματοποιημένα κεφάλαια από το βιβλίο του συγγραφέα ζωντανεύοντας με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την ιστορία.

Οι μαθητές που πήραν μέρος ήταν :Δ.Μπασιά, Α.Στρούγγη, Β.καλόγηρος, Αλ.Μακεδών με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Ι.Γεωργάκη και Β.Παυλίδου.

Σύνδεση με Facebook

Επισκέπτες

94424
Σήμερα :Σήμερα :10
Εβδομάδας :Εβδομάδας :157
Συνολικά :Συνολικά :94424
Χρήστες on-line 3

Ημερομηνία & Ώρα

Friday, 26 Απρίλιος 2024

Ο καιρός στην πόλη μας

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Σερφάρετε με ασφάλεια