Είσοδος Χρηστών

Διαδραστικά Βιβλία

Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας

Υπουργείο Παιδείας

Σχολικά Νέα

English Corner

CARNIVAL DAYS 2019

CARNIVAL DAYS 2019

 

Στο πνεύμα της Αποκριάς οι μαθητές μας δημιούργησαν με κέφι και φαντασία

χειροποίητες μάσκες εμπνευσμένες από το «ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΩΝ ΖΩΩΝ» του

Camille Saint-Saens. Και του χρόνου! Καλή Σαρακοστή!

Best wishes from Miss Clairy and her students!

 

 

Ημέρα Γλωσσών

Η 26η Σεπτεμβρίου έχει καθιερωθεί ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών και πρόκειται για μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία προώθησης εκμάθησης γλωσσών!

Οι γενικοί στόχοι της ημέρας είναι:
*να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία της εκμάθησης γλωσσών 
*να επισημάνει την διαφορετικότητα των γλωσσών που μαθαίνονται με σκοπό την αύξηση της πολυγλωσσίας και της διαπολιτισμικής κατανόησης
*να προωθήσει την πλούσια γλωσσική και πολιτιστική ποικιλία της Ευρώπης
*να ενθαρρύνει τηv δια βίου εκμάθηση γλωσσών μέσα και έξω από το σχολείο.

Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα χειροποίητο puzzle με θέμα :

«ΓΕΙΑ ΣΟΥ σε άλλες Γλώσσες» (κυκλοφορούν στο εμπόριο λευκά puzzle όπου μπορείς να ζωγραφίσεις ό,τι επιθυμείς!)

Έγινε διαγωνισμός ταχύτερης συμπλήρωσης παζλ ανάμεσα στους μαθητές αφού αρχικά προηγήθηκε συζήτηση αναφορικά με την ημέρα.

Η εκμάθηση γλωσσών μέσω παιγνιώδους προσέγγισης είναι μια επιστημονική τεχνική που υποστηρίζουμε & διαρκώς εμπλουτίζουμε με στόχο να επιφέρει μεν αποτελέσματα, αλλά με τρόπο ευχάριστο, πρωτότυπο και πλήρως συμβατό με τις ανάγκες της παιδικής ηλικίας.

 

ΚΑΛΗ, ΗΡΕΜΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

 

Miss Clairy

 

 

Μαθαίνοντας τα επίθετα στα Αγγλικά

Ένα ευχάριστο δημιουργικό project που σε πρώτο επίπεδο:

  1. βοηθά τους μαθητές να αποστηθίσουν τα ΕΠΙΘΕΤΑ (adjectives) και παράλληλα,
  2. με παιγνιώδη και τρυφερό τρόπο παροτρύνει τα παιδιά
    1. να προσεγγίσουν τα προσωπικά καθημερινά τους συναισθήματα,
    2. να τα αναγνωρίσουν και
    3. να τα κατανοήσουν.

Κατόπιν οι μικροί μαθητές προχωρούν σε μια αυτοαξιολόγηση κατασκευάζοντας το ατομικό τους «παράσημο» (badge of honour) εντοπίζοντας ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ και χωρίς παρέμβαση της καθηγήτριας τα θετικά & τα αρνητικά στοιχεία τους, προκειμένου:

  1. να αισθανθούν αυτοπεποίθηση και
  2. να αποφασίσουν να διορθώσουν τα τυχόν τρωτά σημεία τους.

Φιλοσοφία μας είναι ότι πέρα από την γνώση της αγγλικής γλώσσας οφείλουμε να «πλάσουμε» ανθρώπους ήρεμους, ώριμους & ψυχικά ικανοποιημένους και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι ωθώντας όλα τα παιδιά να καλλιεργήσουν τις ατομικές & κοινωνικές δεξιότητες τους, αξιοποιώντας τις μικρές, μέτριες ή πλούσιες δυνατότητές τους.

Miss Clairy

Η ΣΤ΄ τάξη πίνει τσάι...

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης με την εκπαιδευτικό της Αγγλικής Γλώσσας κ. Ελένη Πλιακώνη έμαθαν την ιστορία του τσαγιού και απόλαυσαν μία κούπα τσάι με βουτήγματα και κέικ.

Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας δεν αποσκοπεί μόνο στην αποκόμηση γνώσεων και γραμματικής, λεξιλογίου και συντακτικού αλλά και στη γνωριμία με τα ήθη και έθιμα κάθε λαού, καθώς και με τον πολιτισμό του. Μέρος  αυτού του πολιτισμού είναι και η κουζίνα καθώς και οι καθημερινές συνήθειες που σχετίζονται μ' αυτή.

Στις αρχές του 19ου αιωνα,το τσάι είχε καθιερωθεί στην Αγγλία ως ρόφημα και η κατανάλωσή του είχε αυξηθεί σημαντικά.Η συνήθεια του απογευματινού τσαγιού καθιερώθηκε τον 19ο αιώνα από την Άννα Μαρία Ράσελ.

Προετοιμασία τσαγιού:
Φρέσκο νερό ζεσταίνεται στον βραστήρα 
 
Στη συνέχεια το νερό τοποθετείται στην τσαγιέρα για να ζεσταθεί κι έπειτα το νερό αυτό χύνεται για να χρησιμοποιηθεί νέο.
 
Στη ζεστή πλέον τσαγιέρα τοποθετούνται φύλλα τσαγιού ή φακελάκια τσαγιού,συνήθως και έπειτα χύνεται το φρέσκο ζεστό νερό.Προσοχή,ποτέ δεν ακολουθείται το ανάποδο,δηλαδή πρώτα το νερό και μετά το τσάι. 
 
Ακολουθεί μια αναμονή περίπου 2 έως 5 λεπτών ενώ ωστόσο η τσαγιέρα τοποθετείται σε μια ζεστή επιφάνεια για να διατηρηθεί το νερό της ζεστό.Προτού ο οικοδεσπότης σερβίρει το τσάι σε φλιτζάνια ρωτάει τους καλεσμένους,αν επιθυμούν γάλα στο τσάι τους,αν και αυτο μπορεί να προστεθεί,αφού έχει σερβιριστεί το τσάι.
 
Έπειτα τοποθετείται πάνω στο φλιτζάνι ένα σουρωτήρι και ακολουθεί το σερβίρισμα.
 
Στην περίπτωση που έχουν χρησιμοποιηθεί φακελάκια τσαγιού,αυτά αφαιρούνται.Οι καλεσμένοι μπορούν να προσθέσουν στο τσάι του,εκτός από το γάλα, φέτες λεμονιού και άσπρη ζάχαρη για να δώσουν γεύση στο ρόφημά τους.
 
Ο οικοδεσπότης φροντίζει,έτσι ώστε η τσαγιέρα του να έχει μόνιμα τσάι για τους καλεσμένους του,καθώς επίσης και διάφορα συνοδευτικά, όπως μικρά σάντουιτς, scones with cream or jam (είδος στρογγυλού ψωμιού με κρέμα μαρμελάδα) μπισκότα και άλλα.

Carnival decorations

Τι καλύτερο για τα junior students από το να διδαχθούν τα ΣΧΗΜΑΤΑ μέσα από μια δημιουργική & καλλιτεχνική δραστηριότητα σε μια χαρούμενη & επίκαιρη ατμόσφαιρα ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ?

Let’s make easy carnival decorations with these shapes:

TRIANGLE- CIRCLE – SPIRAL

Happy carnival days everyone!

Miss Clairy

Grammar Project for D’class

Τα ρήματα προτίμησης αποτελούν έναν μικρό PAIN IN THE NECK διότι παρόλο που εμείς οι καθηγητές τονίζουμε ότι συντάσσονται με ΓΕΡΟΥΝΔΙΟ (δηλαδή: ΡΗΜΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ + Ρήμα + κατάληξη–ing) συχνά πολλοί μαθητές κάνουν λάθος λόγω σύγχυσης με την μητρική γλώσσα που είναι εντελώς διαφορετική.

Για παράδειγμα η νεοελληνική σύνταξη είναι : Μου αρέσει ΝΑ τραγουδάω,

ενώ η αγγλική : I like sing-ing

(όπως βλέπετε υπάρχει μεγαλύτερη ομοιότητα με το αρχαιοελληνικό: «ερώ άδειν», όπου το γερούνδιο έχει κατάληξη –ειν).

 Πολλοί μαθητές μπερδεύονται και βάζουν to (να) ξεχνώντας το ing με αποτέλεσμα να κάνουν συνεχώς λάθη στο συγκεκριμένο γραμματικό φαινόμενο, ενώ ο «ελληνόστροφος» εγκέφαλός τους νιώθει ικανοποιημένος ότι έδωσε την σωστή απάντηση, πράγμα απολύτως λογικό και αναμενόμενο μέχρις ενός σημείου.

Μία εύκολη χειροποίητη κατασκευή που απλοποιεί και «τακτοποιεί» στο μυαλό των μαθητών της Δ’ δημοτικού αυτήν την σύνταξη αποτελείται από μια 3D χάρτινη παρουσίαση του γραμματικού αυτού φαινομένου .

Στην μπροστινή καρδιά γράφουμε χόμπι, αθλήματα & συνήθειες που αγαπάμε

( love/like/enjoy)

και στην πίσω καρδιά όσα αντιπαθούμε

(hate /detest/dislike).

Και επειδή στην Α’θμια εκπαίδευση -μετά από κάθε γνωστικό στόχο- έχουμε προτεραιότητα την αφύπνιση της δημιουργικότητας & της αυτοπεποίθησης των παιδιών, το σύνθημα μας στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας είναι:

«Παίζοντας μαθαίνουμε & παίζουμε μαθαίνοντας !!!»

      by Miss Clairy

Xmas mood !

Μέσα σε μια χαρούμενη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας, τα παιδιά έφτιαξαν χριστουγεννιάτικα στολίδια-κάρτες και έστειλαν στον SANTA CLAUS ευχές & επιθυμίες που εκφράζουν τόσο την ανάγκη του κάθε παιδιού για ένα δώρο σε προσωπικό επίπεδο όσο και την συλλογική ανάγκη των παιδιών όλου του κόσμου για ιδανικά και υψηλές αξίες ζωής.

WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS & A HAPPY NEW YEAR!

Miss Clairy & her pupils!

Learning the colours!

Ένα εύκολο και διασκεδαστικό παιχνίδι που στοχεύει στην εκμάθηση και εξάσκηση των colours για μαθητές Α και Β δημοτικού πραγματοποιείται με καρτέλες χρωματιστών «ψαριών». Τα παιδιά αναζητούν μέσα στην αίθουσα αντικείμενα αντίστοιχου χρώματος με το κάθε ψαράκι. Είναι μια αποτελεσματική εκπαιδευτική δραστηριότητα που εκτός από διασκεδαστική ανταποκρίνεται πλήρως στην έμφυτη ανάγκη αυτής της ηλικιακής ομάδας για κίνηση και δράση .

Miss Clairy

Εορτασμός ημέρας ευρωπαϊκών γλωσσών

Και με μια πιο πλατιά αντίληψη: «Ημέρα ΓΛΩΣΣΩΝ» γενικά!  Τα παιδιά έμαθαν το «ΓΕΙΑ ΣΟΥ» σε διάφορες γλώσσες και έπαιξαν με ενδιαφέρον το παιχνίδι: «Μάντεψε ποια τοπική σπεσιαλιτέ αντιστοιχεί σε κάθε χώρα».

Welcome back to school

DEAR STUDENTS!
Άλλη μια χρονιά ξεκινά με κέφι, με όρεξη και με πίστη σ ?αυτό που κάνουμε!
~Τα περυσινά μαθήματα Αγγλικών ολοκληρώθηκαν , όπως κάθε χρόνο, με την δημιουργία του ατομικού PORTFOLIO του μαθητή, στο οποίο περιλαμβάνεται ένα μεγάλο & σημαντικό κομμάτι των διδακτικών εργασιών, καλλιτεχνικών κατασκευών και γενικά όλων των PROJECTS που πραγματοποίησε στην διάρκεια της χρονιάς.
Με την τελική μορφή «χειροποίητου» ετήσιου τεύχους το PORTFOLIO αποτελεί στόχο και καμάρι των μαθητών που επιδιώκουν να το εμπλουτίζουν
*αυξάνοντας την αυτοπεποίθησή τους,
* βελτιώνοντας την μάθησή τους
*και απολαμβάνοντας θαυμασμό και επαίνους από όσους το ξεφυλλίσουν!
~Τα φετινά μαθήματα αγγλικών θα ξεκινήσουν στις 13 Σεπτεμβρίου με επαναλήψεις της περυσινής διδακτέας ύλης. Τα πρωτάκια μας θα παραλάβουν ένα γραμματάκι «γνωριμίας» στο οποίο θα περιλαμβάνεται και η λίστα με το τι θα χρειαστούν για το μάθημα της αγγλικής γλώσσας.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
& ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ MIA ΗΡΕΜΗ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Η καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας, Miss Clairy.

Σύνδεση με Facebook

Επισκέπτες

25038
Σήμερα :Σήμερα :50
Εβδομάδας :Εβδομάδας :180
Συνολικά :Συνολικά :25038
Χρήστες on-line 2

Ημερομηνία & Ώρα

Wednesday, 16 Οκτώβριος 2019

Ο καιρός στην πόλη μας

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Σερφάρετε με ασφάλεια