Grammar Project for D’class

Τα ρήματα προτίμησης αποτελούν έναν μικρό PAIN IN THE NECK διότι παρόλο που εμείς οι καθηγητές τονίζουμε ότι συντάσσονται με ΓΕΡΟΥΝΔΙΟ (δηλαδή: ΡΗΜΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ + Ρήμα + κατάληξη–ing) συχνά πολλοί μαθητές κάνουν λάθος λόγω σύγχυσης με την μητρική γλώσσα που είναι εντελώς διαφορετική.

Για παράδειγμα η νεοελληνική σύνταξη είναι : Μου αρέσει ΝΑ τραγουδάω,

ενώ η αγγλική : I like sing-ing

(όπως βλέπετε υπάρχει μεγαλύτερη ομοιότητα με το αρχαιοελληνικό: «ερώ άδειν», όπου το γερούνδιο έχει κατάληξη –ειν).

 Πολλοί μαθητές μπερδεύονται και βάζουν to (να) ξεχνώντας το ing με αποτέλεσμα να κάνουν συνεχώς λάθη στο συγκεκριμένο γραμματικό φαινόμενο, ενώ ο «ελληνόστροφος» εγκέφαλός τους νιώθει ικανοποιημένος ότι έδωσε την σωστή απάντηση, πράγμα απολύτως λογικό και αναμενόμενο μέχρις ενός σημείου.

Μία εύκολη χειροποίητη κατασκευή που απλοποιεί και «τακτοποιεί» στο μυαλό των μαθητών της Δ’ δημοτικού αυτήν την σύνταξη αποτελείται από μια 3D χάρτινη παρουσίαση του γραμματικού αυτού φαινομένου .

Στην μπροστινή καρδιά γράφουμε χόμπι, αθλήματα & συνήθειες που αγαπάμε

( love/like/enjoy)

και στην πίσω καρδιά όσα αντιπαθούμε

(hate /detest/dislike).

Και επειδή στην Α’θμια εκπαίδευση -μετά από κάθε γνωστικό στόχο- έχουμε προτεραιότητα την αφύπνιση της δημιουργικότητας & της αυτοπεποίθησης των παιδιών, το σύνθημα μας στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας είναι:

«Παίζοντας μαθαίνουμε & παίζουμε μαθαίνοντας !!!»

      by Miss Clairy

PC180494.JPG PC180495.JPG PC180501.JPG